Saturday 13 February 2016

Okore: "I don't feel like I owe the club anything."

Fuck being polite
First signs of a post relegation exodus as ambitious Danish international defender Jores Okore makes a break for the Bodymoor Heath exit.

"Selvfølgelig tænker man over, hvad der skal ske, hvis man rykker ned, siger

"Jeg føler mig klar til at rykke til en større klub og vise mit værd. Jeg vil helst blive i Premier League, men Champions League vægter højere, så kommer der en klub med den mulighed, lytter jeg, siger Okore, der tror på overlevelse, men ikke har hørt fra klubben angående kontraktforlængelse.

"Når de ikke har travlt, så har jeg heller ikke travlt med at få forlænget. Så må vi høre, hvad de kan tilbyde, siger han, og mener ikke, han som sådan skylder klubben noget, selvom de også har hjulpet ham gennem en svær skadesperiode.

"Jeg har også måtte vente lang tid, hver gang jeg var klar, før jeg fik chancen for at kunne bevise, at jeg var god nok. Det har irriteret mig. Så det går nok lidt lige op. Svært at sige, at jeg skylder. Men jeg vil gerne hjælpe den her klub til bedre tider.

"Fodbold er en holdsport med individuelle interesser, siger forsvarsspilleren.

"Det vil være sjovt at være i en klub, der spiller i den sjove ende. Jeg har gjort det godt, vænnet mig til Premier League, og så må vi se, om jeg har det, der skal til i en større klub. Det er jo det, man vil som fodboldsspiller."


No comments:

Post a Comment

 
Google+